~ Naruto: Element's Chronicles ~

Vítejte na Naruto Chronicles (NCH). Internetovém fóru zaměřeném na hraní text rpg hry na námět známého anime & mangy Naruto. Všichni noví hráči jsou vítáni! Pro nováčka doporučuji topic S&S.
 

    Statistika Charakteru

    Share
    avatar
    Noctis Lucis Caelum™
    Administrátor
    Administrátor

    Počet Příspěvků : 2660
    Věk : 22

    Základní Statistika Charakteru

    Příspěvek pro Noctis Lucis Caelum™ za August 20th 2011, 02:16

    Statistika Charakteru

    Statistika Charakteru je pro naše fórum unikátní druh rozdělování bodů mezi několik základních schopností každého shinobi. Jak jste si jistě všimli, tak každý charakter má vlastní statistiku, to je kvůli lepší přehlednosti a hlavně pro případ, že uživatel zruší postavu a udělá si novou. Každý uživatel si svou statistiku vyplňuje sám podle svého vlastního mínění, administrátor nemá právo mu do toho jakkoliv zasahovat, maximálně mu může dát radu, jak body rozdělit. Statistiku charakteru může upravit pouze administrátor, proto v případě aktualizace poproste administrátora. Každá statistika je unikátní a nelze ji přesunout z jednoho charakteru na jiný charakter (kromě unikátních situací).

    Hráč může své body, které získá, rozdělovat až mezi pět základních dovedností a tři základní styly boje shinobiho. Statistika charakteru se může naplňovat takzvanými SP (Stat Point). SP získáte výměnou za 10 TP, ten poté můžete libovolně rozdělit do schopností a dovedností. Nutno dodat, že počet SP, které získáte platí zvlášť pro schopnosti a zvlášť pro dovednosti, tzn. pokud získáte napříkad 10 SP, počítá se 10 jak do schopností, tak i do dovedností. Celkově se dělí statistika charakteru na dva druhy tzv. barů, což jsou proužky ukazující úroveň vašich schopností. První, delší bar, který se nachází vlevo se označuje jako tzv. Základní Bar. Druhý, kratší bar, který se nachází více vpravo se označuje jako tzv. Pokročilý Bar. Přidávání bodů funguje na jednoduchém principu, pokud uživatel přidělí bod, tak se první vždy plní Základní Bar, ten se poté po dosažení maximálního množství bodů, což je deset, vyprázdní a uživatel dostane jeden bod do Pokročilého Baru do stejné schopnosti, kde se naplnil Základní Bar. Tento princip funguje u obou kategorií statistiky.


    SCHOPNOSTI
    ninjutsu • genjutsu • taijutsu • nintaijutsu