~ Naruto: Element's Chronicles ~
 
PříjemPortálCalendarFAQUživatelské skupinyRegistracePřihlášení
Vítejte na Naruto Chronicles (NCH). Internetovém fóru zaměřeném na hraní text rpg hry na námět známého anime & mangy Naruto. Všichni noví hráči jsou vítáni! Pro nováčka doporučuji topic S&S.
 

Share | 
 

 Ocasí Démoni

Goto down 
AutorZpráva
Noctis Lucis Caelum™
Administrátor
Administrátor
avatar

Počet Příspěvků : 2660
Věk : 23

PříspěvekPředmět: Ocasí Démoni   September 13th 2013, 00:42


OCASÍ DÉMONI
status: neznám | referendum: klik | důležitost: velice důležité

Takže, vzhledem k tomu, že ocasí démoni jsou v naší hře celkem podstatná věc (a to jak hratelně, tak i příběhově), jsem se rozhodl, že budou volně přístupní, což jsou, jak jste si jistě stihli všimnout. Nicméně, úplná volnost démonů mi jaksi nehraje do karet a stěžuje mi to tak trochu příběh, ale hlavně i hratelnost. Proto jsem přemýšlel nad tím, že bych ocasé démony zapečetil do Jinchūriki a jejich volnost tak omezil. Čemu by to pomohlo, krom toho, že by to bylo lepší pro příběh? Řekněme, že grafické zpracování míst, kde jsou ocasí démoni není zrovna nejlepší. Za druhé, pokud budou v Jinchūriki, bude to přístupnější i pro vás hráče (hlavně ze strany pečetě a informací). A nakonec, tím, že bych ocasé démony v podstatě odstranil z mapy bych mohl tlačítko "Poloha Ocasých Démonů" změnit na tlačítko "Jigoku Kuchiyose" a nemusel bych přemýšlet, jak na mapě zobrazit toto speciální svolání. Rozhodnutí je na vás, hlasujte, komentujte.


DODATOK
Kto by to nepobral. Tak anketa sa týka toho, že Bijū by neboli voľný ale získali by ich NPC postavy.
Stále by boli prístupný hráčom ale nateraz by ich vlastnili NPC Jinchūriki.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://narutochronicles.forumczech.com
Anonymní
Anonymní



PříspěvekPředmět: Test   September 13th 2013, 06:39

Vzhledem k tomu, že jsem pouhý nováček, vezmu to z mého úhlu pohledu. Jinchuuriki jsou skvělá věc a jsou i běžnou součástí Naruto světa, ale jako nováčkovi se mi tato myšlenka moc nelíbí. Už takhle se mi nováčci musíme klepat, abychom nenarazili na někoho ze "starších", tedy lidí, kteří zde hrají delší dobu anebo dokonce od samého počátku, neboť by takové setkání skončilo celkem katastrofálně, obzvlášť měli-li by špatnou náladu anebo kdybychom se jim připletli do cesty. Kdyby se tu najednou objevili "starší" a jinchuuriki v jedné osobě, odpusťte mi anglický výraz, ale bylo by to insane. Člověk aby pak utíkal už jenom při zmínce, že určitá postava chce navštívit místo, na kterém jste. Zároveň, kdyby se jinchuuriki stal nováček, nemuselo by to ostatním přijít fér, přeci jenom, i když člověk svého démona neovládá anebo o něm dokonce neví, stále je to celkem veliká taktická výhoda, obzvlášť co se chakry týče. Přesto je to ale hlavně rozhodnutí adminů, komu bijuu přidělí, proto jenom vyjadřuji názor tímto způsobem a hlasování se zdržuji, nechť rozhodnou zkušenější a nezainteresovaní.
Návrat nahoru Goto down
Marwin
Game Master
Game Master
avatar

Počet Příspěvků : 2496
Věk : 25

PříspěvekPředmět: Test   September 13th 2013, 09:48

Takže pokiaľ ide o môj názor k tejto téme najradšej by som bol asi keby to prebehlo jak v anime. Nemám problém s NPC Jinchūriki, pokiaľ sa teda k Bijū samozrejme budú môcť časom dostať hráči. Je to len viac informácií do hry, ako sa spomína vyššie a to je len fajn. Na druhej strane niečo na štýl Sanbi-event jak sme to videli v anime, mne osobne príde lákavé ale, ak to teda musí byť 100% buď alebo, tak by som hlasoval za ANO. Čiže za NPC Jinchūriki.

Aj tak mi nedá sa nevyjadriť k Meikimu, ktorý netrafil topic a odpovedal aj, keď trochu chybne - ale na prvý krát som tú anketu nepobral ani ja. Podľa môjho názoru aj keby sa hneď teraz k Bijū dostal hráč, čo tu hraje od samého začiatku myslím, že by to bolo viac jak zaslúžene a rovnako by mi neprekážalo, ak by ho dostal nováčik. Ono pomyslel by som si možno svoje, ale v konečnom dôsledku na NCH skoro nikdy nedostaneš nič zadarmo. A pokiaľ ide o ten strach z hráčov, príde mi takisto trošku neoprávnený. Akýkoľvek aktívny hráč má nato dobehnúť časom aj tých, čo tú hrajú od začiatku. Ďalej predsa závisí veľa od schopností, veď na každú postavu ti dokážem vymyslieť o triedu nižšieho shinobi, ktorý by ti dal na frak... proste ak raz má niekto schopnosti, ktoré negujú protivníka nieje sa o čom baviť. Naviac tu máme Stats. Okrem toho skoro nikde, ani tu by ti neprešla fyzická ujma na zdravý postavy len tak. Zabíjať sa môžeš, tak akurát na miestach, kde je to celkom výrazne vyznačené a ak nato niekto nemá gule, tak tam nelezie. Ešte k tej aktivite. Skutočne si myslím, že aj nováčik má šancu dobehnúť hráčov, čo hrajú dlhšie. Každý hráč nech je akokoľvek napred sa napokon v určitej fázy hry musí stopnúť. Sú tu napríklad: skúšky na chunina, kde som osobne stál takmer polrok bez akéhokoľvek zlepšenia som musel jednoducho vyčkať než ma ostatní hráči dobehnú, pretože účastniť sa jej sám nemôže asi nikto. To bol len taký príklad k veci, myslím, že systém tu je nastavený celkom spravodlivo, čo sa týka vzťahu "nováčik - starší hráč."
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://marwin.forumczech.com
Keiko Lysea
Moderátor
Moderátor
avatar

Počet Příspěvků : 1058
Věk : 21

PříspěvekPředmět: Re: Ocasí Démoni   September 13th 2013, 18:38

Asi bych se měla taktéž vyjádřit, mě osobně se tento nápad, už pouze po prvním přečtení, příliš nezamlouvá a to z několika důvodů:

1) Jak mi bylo potvrzeno, tak NPC Jinchūriki budou mít jak schopnosti zapečetěných Bijū, tak i své vlastní, což v podstatě znamená, že by boj s nimi měl být o to těžší, jelikož čím víc schopností, tím větší obtížnost (alespoň toto platí zde na NCH). Přičemž bojovat proti samotnému démonovi by bylo dle mě o to lehčí, že by člověk věděl, co může a nemůže od daného Bijū očekávat, i když Ingame toto samozřejmě postava neví, avšak pro hráče samotného by byla uklidňující zpráva například, že kdyby se vydal na Sanbiho, tak si nemusí lámat hlavu s tím, zda na něj nevybafne nějaký Jinchūriki se Sanbim, který bude ovládat Suiton, Doton, Katon a bůh ví, co ještě. Tím by se automaticky vynulovala šance pro hráče o získání Bijū, jelikož kdyby měl třeba Doton na úrovni mistra, tak si ho může strčit za klobouk, protože Jinchūriki by s ním vytřel podlahu, zatímco samotný Bijū by mohl mít s tímto menší problém. Zkráceně řečeno mi jde o to, že člověk ví, na čem je, pokud bojuje démon pouze sám za sebe. A ano, možná uvažuji polopaticky, Take, ale takto to prostě vidím já, neukamenuj mě za to xD

2) Opravdu nemám příliš náladu na to, že když už bych se odhodlala si ulovit Bijū pro svou postavu, tak že nynější Jinchūriki mého budoucího mazlíčka by jsi zrovna usmyslil, že dnes mu vyšlo počasí a udělá si výlet až na druhý konec světa, kde bych za ním musela pelášit. Bijū jsou pevně umístěni na jednom místě a nemůžou utéct, kam se jim zrovna zamane, což se hodí.

3) Tento bod v podstatě navazuje na ten předchozí, já osobně jsem kdysi měla v plánu, že až nastane pro mojí Keiko doba, kdy opravdu nebude mít co dělat, tak si zajde ze zvědavosti do údolí Taishaku, kde přebývá Shichibi a trochu by se s ním seznámila. Ano, možná je to hovadina a možná by tam i zemřela, avšak z toho, co si pamatuji z dávné konverzace s Takem, tak bylo řečeno, že volní Bijū nemají sami o sobě důvod být vůči lidem agresivní, lidé je uctívali, stavěli jim chrámy a nijak nenarušovali jejich klid, jenže po tom, co by byli zapečetěni do prvních Jinchūriki, začínám silně pochybovat o tom, že by zůstali klidnými i nadále. Bijū jsou jedni z nejstarších bytostí světa, tudíž by rozhovor s někým z nich mohl být zároveň i nemálo přínosný pro hráče, cesta za nimi má samozřejmě takovou neviditelnou nálepku: Jasná sebevražda, ale zase na druhou stranu by z toho mohlo i něco být, samozřejmě pokud by Take chtěl odkrýt kus příběhu, to by záleželo na něm. Navíc už i při samotném boji není na škodu, být přímo v kontaktu se svým soupeřem, nejsem příliš zastánce konverzací přes prostředníka, proto se mi nápad se zapečetěním už sám od sebe jaksi nezdá.

Jako zpestření je to samozřejmě hezké a dle mého i v příštích několika chvílích zrealizované, avšak já tento šálek kávy nemusím a nechala bych Bijū přesně tak, jak jsou, protože to z mého pohledu má více výhod, ovšem kromě toho, že tobě se to nehodí do příběhu, atd... Je škoda, že nelze udělat samostatná kolonka na mapě i pro Jigoku Kuchiyose, jelikož by se celkem hodila, ale co se s tím trápit, však všichni ví, jak toto skončí ^^
Možná můj příspěvek byl úplně zbytečný, avšak chtěla jsem k tomuto říct i svůj vlastní názor, zároveň tímto oznamuji, že třetí NE v anketě patří mé maličkosti ^^ Amen xD
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi
Sponsored content




PříspěvekPředmět: Re: Ocasí Démoni   

Návrat nahoru Goto down
 
Ocasí Démoni
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Mimo Fórum :: Archiv-
Přejdi na: