Takže, společně s tímto tématem vám bude představena zbrusu nová aréna, která snad získá větší úspěch než aréna předchozí, pevně tomu věřím kvůli několika menším zlepšením, které jsem se rozhodl v aréně udělat. Prvně bych chtěl říct, že v aréně již nikdy více nepůjde bojovat proti čisté NPC stvořené jen kvůli danému souboji, ba naopak bude od dnes aréna sloužit už spíše pouze pro souboje mezi jednotlivými hráči, tedy PvP. Byl zachován starý a klasický způsob, tzn. souboj mezi hráči, který se však moc neosvědčil, nově přišel unikátní systém tzv. Turnajů, který dává hráčům mnoho možností a též dobrou motivaci se účastnit. Ještě než začneme bych chtěl říct, že turnaje jsou přístupné pro jakéhokoli hráče s jakoukoli sílou, budou řazené dle ratingu vašeho týmu, takže se po několika soubojích jednoduše nestane, že by jste mohli dostat proti vám někoho o dost silnějšího než jste vy sami. V turnaji se nestane, že by jste se mohli pohádat, protože existuje systém statů a popis technik, stejně jako předem určená pravidla, která tomu zamezí, nebo to alespoň zmenší na minimum.
Turnaje se konají ve skutečném čase a jsou čistě ingame, takže nemůžete být na turnaji a přitom být například na misi. Turnaje jsou stejně tak velice považované a proto účastníci turnaje mají volný pohyb stejně tak jako zdarma pobyt ve čtvrti Nagashiba. Základní systém turnajů spočívá v souboji týmů proti sobě, přičemž to není omezeno počtem soubojů, nýbrž tzv. Obdobím. Období je vlastně něco jako doba, po kterou může maximálně trvat jeden turnaj, jakmile skončí jedno Období, tak je den pauza a poté začíná nové Období, po konci jednoho Období se výsledky z něj anulují a začínáte opět s nulovým Arena Ratingem, zůstávají vám pouze Arena Pointy.
- PODROBNĚJŠÍ INFORMACE - -SYSTÉM TURNAJŮ-
Takže, prvně bych chtěl zmínit, že turnaje se může zúčastnit jen a pouze tým a jsou omezené i možné stvořitelné kombinace a to jest 2v2, 3v3 a konečně 5v5. Aktuálně je pro vás přístupná pouze možnost 2v2, pokud bude mít tento systém určitou procentuální úspěšnost, tak bude otevřena i možnost pro 3v3. Souboj v týmech 5v5 zatím není v plánu kvůli počtu hráčů, otevře se v případě zájmu a samozřejmě dostatečného množství hráčů, kteří se těchto soubojů jako takových účastní. Týmy můžou tvořit jakékoli kombinace z jakýchkoli říší, ostrov Nagatashi je Neutrální Oblast a dle toho to i vypadá, možnost složení týmu tedy není jakkoliv omezena kvůli říši. Pro každého, kdo je účastníkem Turnajů je vstup, pobyt a dokonce i strava ve čtvrti Nagashiba zdarma.
Takže, jak již bylo zmíněno, na účast v turnaji musíte mít tým, to jest nezměnitelná podmínka. Seznam těchto týmů bude ve speciálním tématu, kde bude každému týmu věnován jeden příspěvek s informace o něm. Arena Rating se přidává na konto právě tohoto týmu, nikoli na konto hráče, takže pokud hráč opustí daný tým, tak tím i ztratí svůj dosavadní Rating, což už je nevratný proces. V týmu může být více, než pouze dva členové a mohou se střídat, aby však dostal každý z nich daný počet AP, tak musí mít odehráno nejméně 30% turnajů. Též nebude fungovat způsob, že jeden slabší hráč se přidá do týmu, který je již silný a převezme jejich Rating, protože existuje tzv. Týmový ale ještě i Osobní Rating a na koupi odměn či směnu jsou potřeba oba dva.
- PODROBNĚJŠÍ INFORMACE - -ARENA KATEGORIE-
Takže, kvůli zachování alespoň základní rovnosti mezi týmy, které mezi sebou budou bojovat existují různé lvl kategorie, celkem tři kategorií a tří podkategorie. Každá kategorie je přitom označena určitým číslem, které určuje náročnost daného protivníka, toto číslo samozřejmě hraje markantní roli v tom, kolik ratingu vám daný zápas dá či ubere. Logika vzorce na výpočet ratingu spočívá jednoduše v tom, že pokud jde někdo ze silnější kategorie proti někomu ze slabší kategorie, tak při výhře nezíská skoro nic a naopak při prohře se mu ubere hodně. Pokud mezi sebou bojují dvě stejné kategorie, tak se jejich Rating zvětší přesně o 15. Systém kategorií a jejich podkategorií je celkem komplexní a složitý, níže máte diagram všech kategorií i podkategorií včetně jejich postavení v žebříčku, které určuje číselná hodnota (číslo, které je označeno Pt).