~ Naruto: Element's Chronicles ~
 
PříjemPortálLatest imagesRegistracePřihlášení
Vítejte na Naruto Chronicles (NCH). Internetovém fóru zaměřeném na hraní text rpg hry na námět známého anime & mangy Naruto. Všichni noví hráči jsou vítáni! Pro nováčka doporučuji topic S&S.
 

Share
 

 Sekundární Informace

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Noctis Lucis Caelum™
Administrátor
Administrátor
Noctis Lucis Caelum™

Počet Příspěvků : 2660
Věk : 28

Sekundární Informace Empty
PříspěvekPředmět: Sekundární Informace   Sekundární Informace EmptyNovember 11th 2012, 11:35

Sekundární Informace


I. GAME MASTER
veškeré herní informace týkající se tzv. game masterů

Jak je vám jistě známo, tak vaše postava nemá právo manipulovat s postavou jiného hráče či jakkoliv vyhodnocovat výsledek svých akcí, jako je například útok či obrana. Vzhledem k tomu, aby se systém souboje mezi jednotlivými hráči zlepšil a upevnily se tak vztahy mezi jednotlivými hráči se zavedl velice známý, tzv. Game Master, což je vlastně funkce, která dovoluje danému Game Masterovi, dále jen GM vyhodnocovat právě výsledky střetů a celkově je jejich účel odepisování na misích a podobně. Game Masteři se jednoduše starají o chod věcí na misi, stejně tak jako o příběh dané mise. Platí však pravidlo o tom, že Game Master nesmí misi jakkoli měnit ve svůj prospěch či do ní zapojovat jakékoli charaktery, se kterými je jakkoli spřízněn či spojen. Game Master též nemá právo misi založit, může však navrhnout administrátorovi, který téma tvoří vlastní nápad na podstatu mise.

Game Masteři jsou jak již jejich jméno napovídá jednoduše lidé, kteří se starají o ingame hru jako takovou, pokud nastane například spor při nějakém vašem souboji, tak jedině Game Master má právo na to napsat výsledek vašeho střetu. Game Master vám též odepisuje například za NPC na vaši misi, stejně tak jako za vaše nepřátele. Povinnost Game Mastera při vyhodnocování souboje je zkontrolovat staty daných postav a dle toho vyhodnotit výsledek souboje mezi dvěma postavami, staty jsou vlastně základním stavebním kamenem vaší postavy, co se soubojů a celkově střetů týče. Ze statů vyplývá prakticky všechno, co je v souboji potřeba a od toho se Game Master odráží. Jak již bylo řečeno, Game Master je čistě ingame záležitost, nemá žádná speciální práva kromě toho, že může odepisovat více méně do jakéhokoli jemu přiřazeného topicu jakožto Game Master.



II. ACTIONS
veškeré herní informace týkající se tzv. actions

Actions z anglického slova akce je speciální tlačítko, které lze najít u každého příspěvku a to konkrétně vedle tlačítka delete. Actions je speciální ingame tlačítko, které se může používat pouze v soubojích a jakékoli jeho jiné použití se bude trestat! Po rozkliknutí actions se vás to přesměruje do speciální místnosti na psaní. Actions slouží v podstatě pouze k jedné věci a to jest provedení nějaké akce v souboji, kterou nepřítel nemá šanci jakkoli prohlédnout. Jednoduše řečeno po otevření actions napíše hráč do příspěvku to, co udělal ve skrytu, to se následně odešle a administrátor actions buď přijme a nebo ne. Primární účel actions je jednoduše v tom, že pokud hráč něco udělá ve skrytu a napíše to do normálního postu, má jeho protivník tendence na to nějak přijít, to, co je napsáno v actions však dokáže vidět pouze administrátor a proto nemůže protivník vidět, co udělá uživatel. Aby to však nebylo úplně nefér a mohlo se mluvit o něčem jako intuice dokáže protivník poznat, jestli uživatel něco udělal či ne podle toho, že pokud napsal actions, tak se uvnitř modré bubliny na tlačítku actions objeví jasně červený vykřičník.

Jak již bylo řečeno, actions nejsou automaticky jasná věc, ještě předtím, než začnou actions jakkoli platit je musí přijmout administrátor, který se přesvědčí o tom, že v actions není napsána hloupost. Jak to poznáte? To je jednoduché, administrátor je povinen (pokud je online samozřejmě) actions okomentovat maximálně do deseti minut od jeho odeslání a to se provádí pomocí tzv. statusu actions. Pokud bude mít váš action po deseti minutách status Read, tak to znamená, že je přijat. Pokud bude mít však status Faulty, tak to znamená, že váš actions přijat nebyl a musíte ho editovat. Veškeré actions jsou v případě, že jsou úspěšně přijaty po době jedné hodiny archivovány a tím pádem vykřičník zmizí a je možnost opět napsat novou actions. Actions se píšou formou jednoduchého textu, ve kterém se nepoužívá přímá řeč ani jakákoli forma myšlenek, též se tam nepíše jméno charakteru, jen čistý text o tom, co vaše postava udělala ve chvíli, kdy nepřítel neměl šanci to vidět.



III. OZNAČENÍ MISÍ
veškeré herní informace týkající se tzv. označení misí

Označení misí je speciální forma označování jednotlivých misí, která je unikátní pro naše fórum. Jedná se v podstatě o komplet originální způsob pro zapisování samotného charakteru dané mise, tzn. co bude podstata mise pouze v jednom obrázku. Přesně řečeno se jedná o to, že od teď bude každá mise (topic) mít vedle jména a seznamu osob, co tam jdou navíc ještě i obrázek, podle kterého jednoduše poznáte, o jakou misi se v podstatě jedná. Celkem existuje šest obrázků, respektive ikonek znázorňujících nějakou misi, přičemž existuje ještě sedmá speciální ikonka, ta však neznázorňuje podstatu mise ale pouze to, že na misi může vás charakter zemřít i bez vašeho povolení. Na každé misi může být v jeden čas pouze jedna ikonka, proto je pochopitelné, že jsou seřazené dle jejich důležitosti, respektive má ikonka znázorňující smrt přednost před jakoukoli jinou. Označení misí, respektive systém těchto ikonek se bude používat pouze na misích a potom ve speciálním topicu jménem Zapomenutá Místa, kde bude označovat možnost úmrtí charakteru i bez povolení, další ikonky už se používat nebudou.

Sekundární Informace Death_11
• S M R T •
Tato ikonka značí fakt, že můžete na tomto místě zemřít i bez vašeho povolení.


Sekundární Informace Infilt10
• I N F I L T R A C E •
Podstata této mise je primárně v infiltraci, to znamená za každou cenu zůstat neodhalen.

Sekundární Informace Guardi10
• O C H R A N A •
Podstata této mise je primárně v ochraně, to znamená ochranu nějakého předmětu či člověka.

Sekundární Informace Assass10
• V R A Ž D A •
Podstata této mise je primárně ve vraždě, to znamená vraždu jednoho či více jedinců nehledě na okolnosti.

Sekundární Informace Stealt10
• L O U P E Ž •
Podstata této mise je primárně v loupeži, to znamení zcizení nějakého předmětu či více předmětů.

Sekundární Informace Trace_10
• P R O N Á S L E D O V Á N Í •
Podstata této mise je primárně ve sledování, to znamená pronásledování nějakého jedince, případně polapení.

Sekundární Informace Transf10
• D I P L O M A C I E •
Podstata této mise je primárně v diplomacii, to znamená v diplomatické domluvě nad územím, klanem a podobně.



IV. META EVENTS
veškeré herní informace týkající se tzv. meta events

Meta Events, dále už pouze Události jsou speciální druh úkolů či misí specifický pro Naruto Chronicles. Události jsou v podstatě určitá forma neoficiální mise, jako událost můžeme označit v podstatě jakoukoli událost, která nastane ve statickém prostředí v důsledku přítomnosti či akcí hráčů. Události jsou vázané na určitou oblast či popřípadě čas, proto se jedná v podstatě o takovou jistotu. Kdokoli přijde do pole působení dané události, může se ji zúčastnit a má právo na odměnu, stejně tak jako může kdokoli kdykoli odejít, odměna se však samozřejmě odvíjí od množství práce, co hráč v dané události udělal. Události mají, vzhledem k faktu, že nemají určen pevný počet účastníků dynamickou obtížnost, což znamená že se obtížnost daného úkolu zvětšuje či zmenšuje se zvětšujícím či zmenšujícím se počtem účastníků. Události mohou být jednorázové, ale může se jednat i o celé řetězce událostí úzce navazujících na sebe. Hráči působící aktuálně v oblasti nějaké události o tom budou informování pomocí tzv. Event Postu, což je v podstatě příspěvek se zprávou obsahující informace o daném eventu, přičemž bude každý event označen určitou ikonkou označující podstatu eventu. Pozor! Na událostech můžete zemřít i bez vašeho povolení.

Události jsou jedna z věcí, která nejvíce formuje okolní primární svět kolem vás. Je to však samozřejmě sekundární záležitost a proto nějak markantně nezasahuje do žádného z těch hlavnějších příběhů, i přes to však dokáže celkem solidně měnit svět. Jednou z událostí může být například obrana nějakého opevnění, přičemž pokud se hráčům povede ho obránit, tak zvítězí a pokud ne, tak se mohou opevnění chopit bandité a na základě tohoto faktu se potom budou odvíjet další události spojené s přepadáním banditů až do dob, dokud se hráčům nepovede opevnění získat zpět. Události mohou být takto větvené či se může jednat o jednorázovou událost jen pro zabavení hráčů co aktuálně nemají co dělat. Události jsou též jedna z věcí, která dokáže hráče dobře ukázat celému světa, jedná se totiž většinou o akce ovlivňující komplet celý svět.

Sekundární Informace Event_collect_map_icon
• S B Ě R •
Hlavní podstatou eventu je sběr či shromažďování určitých věcí.

Sekundární Informace Event_shield_map_icon
• O C H R A N A •
Hlavní podstatou eventu je ochrana nějakého člověka či oblasti před újmou.

Sekundární Informace Event_boss_map_icon
• Z A B I T Í •
Hlavní podstatou eventu je zabití určitého jedince či více jedinců.

Sekundární Informace Event_cog_map_icon
• O B J E K T •
Hlavní podstatou eventu je ochrana či zničení nějakého objektu či předmětu.

Sekundární Informace Event_flag_map_icon
• O B L A S T •
Hlavní podstatou eventu je v udržení či získání nějakého určitého území.

Sekundární Informace Event_swords_map_icon
• S O U B O J •
Hlavní podstatou eventu je souboj s nějakou skupinkou, který by neměl skončit smrtí.
[/center]
Návrat nahoru Goto down
https://narutochronicles.forumczech.com
 

Sekundární Informace

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

 Similar topics

-
» Základní Informace
» Základní Informace
» Základní Informace
» Informace o Aréně

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Mimo Fórum :: Archiv-