~ Naruto: Element's Chronicles ~
 
PříjemPortálCalendarFAQUživatelské skupinyRegistracePřihlášení
Vítejte na Naruto Chronicles (NCH). Internetovém fóru zaměřeném na hraní text rpg hry na námět známého anime & mangy Naruto. Všichni noví hráči jsou vítáni! Pro nováčka doporučuji topic S&S.
 

Share | .
 

 Roleplay

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down 
AutorZpráva
Noctis Lucis Caelum™
Administrátor
Administrátor
avatar

Počet Příspěvků : 2660
Věk : 23

PříspěvekPředmět: Roleplay   December 31st 2010, 15:47

Roleplay

Roleplay či pouze jednoduše RP je jedna z velice podstatných věci zde na Naruto Chronicles. Jedná se v podstatě o jednu ze dvou částí systému, který zde funguje na hodnocení postupného vývoje všech aktivních charakterů, druhá část tohoto systému je Statistika Charakteru, jejíž hodnoty často vycházejí z hodnot samotného roleplaye. Roleplay je velice důležitá součást každého charakteru, na rozdíl od statistik charakteru se zaměřuje primárně na elementární hodnoty charakteru, tzn. zkušenosti, peníze, talent points, úroveň a v neposlední řadě samozřejmě artefakt a arena rating, přičemž poslední dvě části jsou více méně separovaná část roleplaye jako takového. Každý charakter má vlastní roleplay, který je svázán s charakterem a v případě zrušení charakteru ho nelze jakkoli přesunout na jiný charakter. Pokud však charakter zemře z nedobrovolné vůle, například rukou hráče či na místě, kde může zemřít i bez povolení, tak může zažádat administrátora o možnost přesunu starého roleplaye na novou postavu, čímž vlastně neztratí svůj dosavadní postup ale pouze charakter. Takto přesunutý roleplay má samozřejmě následně resetnuté body s možností jejich restrukturalizace kvůli odlišným dispozicím charakterů.

Jak již bylo řečeno, tak existuje možnost v případě nechtěné ztráty charakteru ze strany poškozeného o přesunutí starého roleplaye, který nahrál se svou původní postavou na postavu novou, kterou si teprve založí. Taková možnost se musí ale nejprve odsouhlasit minimálně polovinou aktivních hráčů a následně to musí odsouhlasit ještě administrátor, bez jeho povolení nelze udělat tento krok. Tato možnost jde pouze v případě nechtěné ztráty charakteru, v případě jeho násilného zrušení to nejde a jakékoli podvody v tomto směru pouze kvůli zachování roleplaye se budou krutě trestat! V případě, že hráč chce uskutečnit nahrazení roleplay stačí napsat administrátorovi například na chatboxu, skypu či jednoduše do pm a on uskuteční proces, ve kterém se rozhodne o osudu charakteru.


HODNOTY ROLEPLAY
kompletní přehled všech hodnot roleplay a jejich popis

• P E N Í Z E •
Peníze jsou jedna z mnoha hodnot v RP, často se však hodnotí jakožto ta nejméně použitelná věc z celého RP. Peníze může charakter získat mnoha způsoby od klasických misí, přes krádeže až po hledání a následné prodávání různých věcí, které může počas hraní najít. K čemu ve hře vlastně peníze jsou? To je velice jednoduchá otázka, peníze slouží primárně hlavně v obchodní části, kde se za ně dá nakoupit například jídlo, nové oblečení či například nová výbava. Kromě těchto normálních funkcí peněz však mohou peníze sloužit i na zaplacení trenérovi, což vám ulehčí trénink technik a tím pádem budete techniku umět rychleji. Ve hře též funguje systém podplácení, který je velice užitečný hlavně na misích. Mezi poslední speciální možnost, co udělat s penězi patří možnost zakoupení speciálního svitku s technikou, na to však potřebuje charakter mít ještě určité množství arena ratingu.

• T A L E N T  P O I N T S •
Talent Points, též TP jsou speciální druh bodů a též jedna z těch nejpodstatnějších hodnot celého RP, společně se zkušenostmi. Primární a pravděpodobně i nejčastější způsob jak získat TP je jednoduchá směna, 1 TP má hodnotu 1000 EXP, tato směna probíhá automaticky potom, co charakter dosáhne 1000 EXP a není jakkoli ovlivnitelná. Dalším způsobem, jak lze získat TP je jednoduché napsání tréninku, což je slohový útvar podobný filleru jen s tím, že charakter trénuje schopnost či techniku, kterou již ovládá, za 15 řádků získá charakter 1 TP a za 30 řádků získá 2 TP, více či méně TP získat nelze a minimální hodnota pro získání je právě těch 15 řádků (pozn. trénink se dá napsat pouze jeden za sedm dní). TP se dají využít v několika směrech, jejich primárním účelem je možnost naučení technik, TP jsou totiž výchozí měna, za kterou se učí technika. Jejich sekundárním, ale stále dostatečně důležitým využitím je ve statistikách charakteru, 10 TP má totiž hodnotu 1 SP, což je bod, jež funguje jakožto měna právě ve statistice charakteru.

• E X P E R I E N C E •
Experience, též EXP jsou speciální druh bodů a též jedna z těch nejpodstatnějších hodnot celého RP, společně se talenty. Jediným způsobem, jak může charakter získat zkušenosti je chození na mise, zapomenutá místa či účast v eventech, přičemž jakožto primární zdroj slouží právě mise, které může získat charakter ve městě dané oblasti. Zkušenosti jsou perzistentní, respektive se nemůže stát, že charakter o zkušenosti přijde, může je maximálně získat a tím zvýšit jejich celkové množství. Primární funkce zkušeností je v tom, že společně s tím, jak rostou zkušenosti roste samozřejmě i úroveň daného charakteru, od které se následně odvíjí v podstatě téměř všechny možnosti daného charakteru, jako je například učení technik, účast na zkouškách, otevření příběhové linie a podobně. Jakožto sekundární, stále podstatná funkce zkušeností je automatická směna 1000 EXP za 1 TP, tato směna nezasahuje do čistého množství zkušeností.

• L E V E L •
Level, též Úroveň je poslední hodnota v RP, která zaujímá podstatnou roli ve vývoji charakteru. Level je v podstatě hodnota toho, jak váš charakter postupně s časem sílí a lepší se. Existuje pouze jeden způsob, jak získat level a to je jednoduše to, že budete sbírat co nejvíce zkušeností. Každý level má určitý počet zkušeností, které jsou potřebné na jeho dosažení, takže čím více zkušení budete, tím větší level mít budete. K čemu level slouží? Level je primární hodnotou, která rozhoduje více méně o téměř všech podstatných věcech, které se stanou či mají stát vašemu charakteru, level určuje rank technik, které se můžete učit, též určuje, jestli můžete nastoupit na zkoušky či budete muset jít předčasně a stejně tak určuje i obtížnost misí či otevírá příběh charakteru. Level je jediná hodnota v RP, která má svou maximální hranici, a tou je patnáct. Po dosažení patnácté úrovně či patnáctého levelu může postava zkusit podstoupit speciální druh zkoušek, který ji může otevřít další speciální možnosti ve směru levelování.



• A R E N A  R A T I N G •
Aréna Rating je speciální druh jistého hodnocení, které získáváte souboji v aréně na ostrově Nagatashi. Arena Rating je celkem důležitá hodnota pro ty, kteří chtějí v budoucnu hodně používat útrob arény. Za každou vyhranou bitvu se zvýší Arena Rating o určité množství, které se odvíjí od toho, jaký Rating měli vaši nepřátele, při prohraném souboji se na druhou stranu Rating o něco zmenší. V určitých intervalech poté probíhá tzv. Přepočet, což znamená, že v závislosti na tom, jak vysoký máte Arena Rating získáte tzv. Arena Pointy. Na ostrově Nagatashi si můžete za Arena Pointy následně nakoupit různé věci, od svitků s technikami, přes unikátní zbraně až po směnu na TP. Samozřejmě na všechny tyto akce potřebujete ještě dosahovat určitého množství Ratingu.

• A R T E F A K T •
Artefakt je separovaná hodnota v RP, nepatří totiž mezi základní nejdůležitější věci v RP a stejně tak není ani nijak extra důležitá ve vývoji charakteru, dokáže s ním však mnohdy velice příjemně pomoci. Artefakt je v podstatě předmět z dob dávno zapomenutých, většinou ještě z dob pamatujících samotného Rikudō Sennina. Artefakty jsou velice mocné a ojedinělé předměty, které jsou zahalené rouškou tajemství. Většinou mají nějakou speciální, pro daný artefakt unikátní schopnost a zpravidla jsou též omezené počtem možných použití do dob, dokud nezmizí, existuje však několik ryze unikátních artefaktů, které mají neomezené množství použití a jejich moc je vyzdvihována až do nebe, to jsou však jen mýty. Artefakty jsou ve světě velice vzácné a dají se najít pouze na určitých místech za určitých podmínek, navíc je může vlastnit pouze dostatečně mocný a rozumný shinobi na to, aby jejich moc nepoužil zle.



SYSTÉM LEVELŮ
kompletní přehled všech úrovní a soupis přístupných technik

LVL 01 — 01k EXP [+5 D-rank] [+3 C-rank]
LVL 02 — 04k EXP [+3 D-rank] [+1 C-rank]
LVL 03 — 08k EXP [+3 D-rank] [+2 C-rank] [+1 B-rank]
LVL 04 — 10k EXP [+3 D-rank] [+3 C-rank] [+2 B-rank]
LVL 05 — 18k EXP [+3 D-rank] [+4 C-rank] [+3 B-rank] [+1 Upgrade Point]

LVL 06 — 25k EXP [+5 C-rank] [+3 B-rank]
LVL 07 — 40k EXP [+3 C-rank] [+1 B-rank]
LVL 08 — 65k EXP [+3 C-rank] [+2 B-rank] [+1 A-rank]
LVL 09 — 80k EXP [+3 C-rank] [+3 B-rank] [+2 A-rank]
LVL 10 — 10g EXP [+3 C-rank] [+4 B-rank] [+3 A-rank] [+1 Upgrade Point]

LVL 11 — 12g EXP [+5 B-rank] [+3 A-rank]
LVL 12 — 14g EXP [+3 B-rank] [+1 A-rank]
LVL 13 — 16g EXP [+3 B-rank] [+2 A-rank] [+1 S-rank]
LVL 14 — 18g EXP [+3 B-rank] [+3 A-rank] [+2 S-rank]
LVL 15 — 20g EXP [+3 B-rank] [+4 A-rank] [+3 S-rank] [+1 Upgrade Point]
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://narutochronicles.forumczech.com
 

Roleplay

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Obecné Informace :: Základní Informace-