NINJUTSU
NOVICE | +
Charakter s touto úrovní ninjutsu je nováček v oblasti ninjutsu. Má základní znalosti o všech ninjutsu, je schopen ovládat maximálně ninjutsu do úrovně D a jeho ninjutsu působí podprůměrné škody, stejně tak jako zasahuje podprůměrnou oblast. Charakter s touto úrovní v ninjutsu není schopen ovládnout více, než-li jednu elementární podstatu, pokud k tomu má vlohy. S touto úrovní ninjutsu se charakter učí techniky ninjutsu o 10% rychleji.
SPECIALIZACE: Na této úrovni není dostupná žádná specializace.
ADEPT | +
Charakter s touto úrovní ninjutsu je již zkušenější v oblasti ninjutsu. Má mírně pokročilé znalosti o všech ninjutsu, je schopen ovládat maximálně ninjutsu do úrovně C a jeho ninjutsu působí průměrné škody, stejně tak jako zasahuje průměrnou oblast. Charakter s touto úrovní v ninjutsu není schopen ovládnout více, než-li jednu elementární podstatu, pokud k tomu má vlohy. S touto úrovní ninjutsu se charakter učí techniky ninjutsu o 20% rychleji.
SPECIALIZACE: Work in progress...
USER | +
Charakter s touto úrovní ninjutsu je již zkušený v oblasti ninjutsu. Má celkem pokročilé znalosti o všech ninjutsu, je schopen ovládat maximálně ninjutsu do úrovně B a jeho ninjutsu působí mírně nadprůměrné škody, stejně tak jako zasahuje mírně nadprůměrnou oblast. Charakter s touto úrovní v ninjutsu je již schopen ovládnout druhou elementární podstatu, pokud k tomu má vlohy. S touto úrovní ninjutsu se charakter učí techniky ninjutsu o 30% rychleji.
SPECIALIZACE: Work in progress...
EXPERT | +
Charakter s touto úrovní ninjutsu je již velice zkušený v oblasti ninjutsu. Má pokročilé znalosti o všech ninjutsu, je schopen ovládat maximálně ninjutsu do úrovně A a jeho ninjutsu působí nadprůměrné škody, stejně tak jako zasahuje nadprůměrnou oblast. Charakter s touto úrovní v ninjutsu není schopen ovládnout více, než-li dvě elementární podstaty. S touto úrovní ninjutsu se charakter učí techniky ninjutsu o 40% rychleji.
SPECIALIZACE: Work in progress...
MASTER | +
Charakter s touto úrovní ninjutsu je považován za mistra v oblasti ninjutsu. Má obrovské znalosti o všech ninjutsu, je schopen ovládat ninjutsu až do úrovně S a jeho ninjutsu působí více, než-li nadprůměrné škody, stejně tak jako zasahuje oblast úměrnou ke škodám. Charakter s touto úrovní v ninjutsu je schopen ovládnout již třetí elementární podstatu, pokud k tomu má vlohy. S touto úrovní ninjutsu se charakter učí techniky ninjutsu o 50% rychleji.
SPECIALIZACE: Work in progress...
GRAND MASTER | +
Charakter s touto úrovní ninjutsu je považován za toho nejmocnějšího uživatele technik v oblasti ninjutsu. Má neuvěřitelné znalosti o ninjutsu, jeho ninjutsu působí neuvěřitelné škody, které jsou nesrovnatelné s předchozími úrovněmi, stejně tak jako zasahuje neuvěřitelnou oblast. Charaktery s touto úrovní ninjutsu jsou natolik schopní v oblasti manipulaci s tvarem a podstatou chakry, že je dokážou dokonce i kombinovat v jedné technice, stejně tak jako jsou schopni kombinovat zároveň v jedné technice dvě elementární podstaty. Charaktery s touto úrovní ninjutsu jsou též schopny používat unikátní ninjutsu techniky.
GENJUTSU
NOVICE | +
Velice triviální ikonka, snad každý tuší, co sem má napsat. Samozřejmě pohlaví vašeho charakteru (tzn. žena či muž), jakékoli věci mezi tím samozřejmě logicky nejsou povolené.
ADEPT | +
Též velice triviální kolonka, sem jednoduše napište věk vašeho charakteru v letech. Pokud chcete, můžete napsat i datum narození vašeho charakteru, vynechte však rok.
USER | +
Opět jednoduchá kolonka na vyplnění, krevní skupina vašeho charakteru. Máme čtyři základní krevní skupiny a to jest A, B, AB a 0. Pokud chcete, můžete napsat i pozitivní či negativní.
EXPERT | +
Zde napište sen vašeho charakteru, sen je většinou něco zdánlivě nedosažitelného či nemožného na rozdíl od cíle. Myslete na to, že sen je důležitá věc, odvíjí se od něj část chování vašeho charakteru! Sen je proměnlivý, může se měnit v podstatě s každou nastávající akcí.
MASTER | +
Fobie či více fobií, kterými váš charakter trpí. Tato kolonka existuje hlavně z důvodu genjutsu, je však nepovinná. Pokud se rozhodnete ji vyplnit, tak uveďte jméno fobie a příznaky dané fobie.
GRAND MASTER | +
Kolonka určená pro Kekkei Genkai či Hidden vašeho charakteru, do této kolonky se vyplňuje pouze jméno daného kekkei genkai či hidden, jakékoli schopnosti či další informace! Maximální dovolený obsah je jméno japonsky, znaky a české/slovenské jméno. Pokud váš charakter nemá kekkei genkai či hidden, nechte políčko prázdné, nicméně ho nemažte.
TAIJUTSU
NOVICE | +
Zde je místo pro napsání veškerých informací o vaší Kekkei Genkai či Hidden. Patří sem stupně, pokud nějaké daná Kekkei Genkai či Hidden má, stejně tak jako sem patří kompletní schopnosti a možnosti daného Kekkei Genkai či Hidden. Tato kolonka musí obsahovat veškeré informace včetně těch, které ještě nemáte a chcete je jen do budoucna!
ADEPT | +
Do této kolonky patří informace o schopnostech vašeho charakteru, v podstatě sem patří pouze taková shrnutí toho, co vám vyplývá ze statů. Je to vlastně taková psaná forma statů, která slouží k přiblížení a zkonkrétnění daných schopností charakteru. Schopnosti jsou velice podstatná část vašeho charakteru.
USER | +
Tato kolonka slouží na rozdíl od klasických schopností k tomu, aby jste napsali, který druh souboje preferujete, na jaký druh souboje se specializujete, popřípadě jaké při tom používáte zbraně a tak podobně. Mělo by se jednat spíše o ucelené informace o stylu, na rozdíl od schopností.
EXPERT | +
Sem patří jednoduše informace o tom, jakou elementární podstatou váš charakter oplývá, existuje pět základních elementárních podstat: Katon, Suiton, Doton, Raiton a Fūton. Každý genin začíná s jednou elementární podstatou (pokud k ní má předpoklad), výjimka jsou pouze uživatelé elementární Kekkei Genkai, kteří začínají se dvěma elementy, které tvoří jejich Kekkei Genkai.Uživatelé Kekkei Tōta začínají pro změnu se třemi elementy, které tvoří jejich Kekkei Tōta.
MASTER | +
Tato kolonka se vyplňuje pouze v případě, že váš charakter vlastní nějaké speciální vybavení či zbraně, což znamená, že musí mít dané vybavení či daná zbraň nějakou unikátní schopnost či vlastnost, která ji odděluje od těch klasických, které jsou zmíněné pouze v inventáři. Pokud takovou zbraň máte, napište sem její název a veškeré schopnosti včetně těch, které ještě zbraň nemá.
GRAND MASTER | +
Sem patří veškeré informace o vaší rodině, ale stejně tak i veškeré informace o veškerých vztazích, která vaše postava s kýmkoli navázala, můžete zde zmínit cokoli od rodičů až po skutečné hráče.
STRENGHT
Síla ovlivňuje fyzickou sílu a energii charakteru. Je to jedna ze dvou výchozích dovedností ovlivňující celkové množství chakry. Primárně síla ovlivňuje taijutsu a ninjutsu. Určuje hlavně fyzickou zdatnost charakteru, do které spadá maximální nosnost charakteru, průraznost zbraní a zacházení se zbraněmi. Kromě tohoto však síla též určuje průraznost technik ninjutsu, které používají hrubou fyzickou sílu.
LOW | +
Charakter s touto úrovní síly má průměrnou sílu. S touto úrovní síly lze nosit průměrně těžké zbraně ve větším množství či těžší zbraně v menším množství. Vzdálenost, do které lze dohodit, stejně tak jako průraznost zbraně je průměrná, stejně jako zručnost se všemi druhy zbraní. Charaktery s touto úrovní síly mají o 10% silnější taijutsu a o 5% více chakry než ostatní. Průrazná síla ninjutsu, které využívají fyzickou sílu je na průměrné úrovni.
MEDIUM | +
Charakter s touto úrovní síly má mírně nadprůměrnou sílu. S touto úrovní síly lze nosit již těžší zbraně i ve větším množství či vskutku obrovské množství lehčích zbraní. Vzdálenost, do které lze dohodit, stejně tak jako průraznost zbraně je mírně nadprůměrná, stejně jako zručnost se všemi druhy zbraní. Charaktery s touto úrovní síly mají o 20% silnější taijutsu a o 10% více chakry než ostatní. Průrazná síla ninjutsu, které využívají fyzickou sílu je na mírně nadprůměrné úrovni.
HIGH | +
Charakter s touto úrovní síly má nadprůměrnou sílu. S touto úrovní síly lze nosit již velice těžké zbraně i ve větším množství či vskutku obrovské množství lehčích či těžších zbraní. Vzdálenost, do které lze dohodit, stejně tak jako průraznost zbraně je nadprůměrná, stejně jako zručnost se všemi druhy zbraní. Charaktery s touto úrovní síly mají o 30% silnější taijutsu a o 15% více chakry než ostatní. Průrazná síla ninjutsu, které využívají fyzickou sílu je na nadprůměrné úrovni.
ENDURANCE
Odolnost ovlivňuje fyzickou odolnost, životní energii a fyzickou výdrž charakteru. Primárně odolnost ovlivňuje taijutsu. Určuje hlavně fyzickou odolnost charakteru, do které spadá blokování útoků zbraněmi, odolnost vůči taijutsu a odolnost vůči ninjutsu. Kromě tohoto však odolnost též ovlivňuje celkové množství životní energie a rychlost její regenerace plus celkovou fyzickou výdrž charakteru.
LOW | +
Charakter s touto úrovní odolnost má průměrnou odolnost. S touto úrovní odolnosti lze lépe ustát taijutsu útoky do úrovně D, stejně tak jako je větší pravděpodobnost úspěšného zablokování útoku zbraní. Odolnost vůči ninjutsu je na podprůměrné úrovni, zatímco výdrž charakteru je na průměrné úrovni. Charakter s touto úrovní odolnosti má průměrné množství životní energie, stejně tak jako průměrnou rychlost její regenerace.
MEDIUM | +
Charakter s touto úrovní odolnost má mírně nadprůměrnou odolnost. S touto úrovní odolnosti lze lépe ustát taijutsu útoky do úrovně C, stejně tak jako je větší pravděpodobnost úspěšného zablokování útoku zbraní. Odolnost vůči ninjutsu je na průměrné úrovni, zatímco výdrž charakteru je na mírně nadprůměrné úrovni. Charakter s touto úrovní odolnosti má již větší množství životní energie, stejně tak jako větší rychlost její regenerace.
HIGH | +
Charakter s touto úrovní odolnost má nadprůměrnou odolnost. S touto úrovní odolnosti lze lépe ustát taijutsu útoky do úrovně B, stejně tak jako je velká pravděpodobnost úspěšného zablokování útoku zbraní. Odolnost vůči ninjutsu je na mírně nadprůměrné úrovni, zatímco výdrž charakteru je na nadprůměrné úrovni. Charakter s touto úrovní odolnosti má velice velké množství životní energie, stejně tak jako neuvěřitelnou rychlost její regenerace.
INTELIGENCE
Inteligence ovlivňuje chakru a mentální energii charakteru. Je to jedna ze dvou výchozích dovedností ovlivňující celkové množství chakry. Primárně inteligence ovlivňuje ninjutsu a genjutsu. Určuje hlavně chakru charakteru, do které spadá kontrola chakry a manipulace s chakrou. Kromě tohoto inteligence však též určuje průraznost technik ninjutsu, které využívají chakrového základu a sílu všech genjutsu.
LOW | +
Charakter s touto úrovní inteligence má průměrnou inteligenci. S touto úrovní inteligence se pojí průměrná úroveň manipulace s chakrou, stejně tak jako průměrná kontrola chakry. Charaktery s touto úrovní inteligence mají o 10% silnější ninjutsu a genjutsu a o 5% více chakry než ostatní. Průrazná síla ninjutsu, které využívají chakrovou sílu či podstatu je na průměrné úrovni, stejně tak jako síla kteréhokoli genjutsu.
MEDIUM | +
Charakter s touto úrovní inteligence má mírně nadprůměrnou inteligenci. S touto úrovní inteligence se pojí mírně nadprůměrná úroveň manipulace s chakrou, stejně tak jako mírně nadprůměrná kontrola chakry. Charaktery s touto úrovní inteligence mají o 20% silnější ninjutsu a genjutsu a o 10% více chakry než ostatní. Průrazná síla ninjutsu, které využívají chakrovou sílu či podstatu je na mírně nadprůměrné úrovni, stejně tak jako síla kteréhokoli genjutsu.
HIGH | +
Charakter s touto úrovní inteligence má nadprůměrnou inteligenci. S touto úrovní inteligence se pojí nadprůměrná úroveň manipulace s chakrou, stejně tak jako nadprůměrná kontrola chakry. Charaktery s touto úrovní inteligence mají o 30% silnější ninjutsu a genjutsu a o 15% více chakry než ostatní. Průrazná síla ninjutsu, které využívají chakrovou sílu či podstatu je na nadprůměrné úrovni, stejně tak jako síla kteréhokoli genjutsu.
PERCEPTION
Vnímavost ovlivňuje pět základních smyslů charakteru. Primárně vnímavost ovlivňuje taijutsu, ninjutsu a zasahuje dokonce až do genjutsu. Určuje hlavně celkovou schopnost vnímat, do které spadá přesnost a preciznost míření a odhalování skrytých nástrah, nepřátel a dalších podnětů. Kromě toho vnímavost též zlepšuje schopnost rozeznání genjutsu a zlepšuje orientaci v matoucích technikách či prostředích.
LOW | +
Charakter s touto úrovní vnímavosti má průměrnou vnímavost. S touto úrovní vnímavosti jsou smysly na průměrné úrovni. Přesnost, stejně tak jako preciznost při míření se zbraněmi či technikami jsou na průměrné úrovni. Charakter má malou pravděpodobnost, že odhalí skrytou hrozbu či jakýkoli jiný skrytý podnět. Na této úrovni je schopnost rozeznání genjutsu na průměrné úrovni, stejně tak jako orientace v matoucích prostředích či technikách.
MEDIUM | +
Charakter s touto úrovní vnímavosti má mírně nadprůměrnou vnímavost. S touto úrovní vnímavosti jsou smysly na mírně nadprůměrné úrovni. Přesnost, stejně tak jako preciznost při míření se zbraněmi či technikami jsou na mírně nadprůměrné úrovni. Charakter má větší pravděpodobnost, že odhalí skrytou hrozbu či jakýkoli jiný skrytý podnět. Na této úrovni je schopnost rozeznání genjutsu na mírně nadprůměrné úrovni, stejně tak jako orientace v matoucích prostředích či technikách.
HIGH | +
Charakter s touto úrovní vnímavosti má nadprůměrnou vnímavost. S touto úrovní vnímavosti jsou smysly na nadprůměrné úrovni. Přesnost, stejně tak jako preciznost při míření se zbraněmi či technikami jsou již na nadprůměrné úrovni. Charakter má velkou pravděpodobnost, že odhalí skrytou hrozbu či jakýkoli jiný skrytý podnět. Na této úrovni je schopnost rozeznání genjutsu na nadprůměrné úrovni, stejně tak jako orientace v matoucích prostředích či technikách.
AGILITY
Obratnost ovlivňuje pohyb charakteru. Primárně obratnost ovlivňuje taijutsu a ninjutsu, zasahuje však mírně i do genjutsu. Určuje hlavně rychlost charakteru, do které spadá vyhýbání technikám a zbraním na blízko i na dálku, rychlost útoku zbraněmi, rychlost běhu a maximální možná výška a délka skoku charakteru. Kromě toho obratnost ovlivňuje též rychlost tvoření ručních pečetí a technik samotných.
LOW | +
Charakter s touto úrovní obratnosti má průměrnou obratnost. S touto úrovní obratnosti je rychlost na průměrné úrovni. Rychlost útoku, stejně tak jako i rychlost běhu a maximální délka a výška skoku jsou též na průměrné úrovni. Charakter má malou pravděpodobnost, že se vyhne technice či zbrani ať už na blízko či na dálku. Na této úrovni je schopnost tvoření ručních pečetí na průměrné úrovni, stejně tak jako tvoření techniky samotných.
MEDIUM | +
Charakter s touto úrovní obratnosti má mírně nadprůměrnou obratnost. S touto úrovní obratnosti je rychlost na lepší, již mírně nadprůměrné úrovni. Rychlost útoku, stejně tak jako i rychlost běhu a maximální délka a výška skoku jsou též na mírně nadprůměrné úrovni. Charakter má již větší pravděpodobnost, že se vyhne technice či zbrani, ale je větší pravděpodobnost, že se vyhne spíše zbrani či technice na dálku, než na blízko. Na této úrovni je schopnost tvoření ručních pečetí na mírně nadprůměrné úrovni, stejně tak jako tvoření techniky samotných.
HIGH | +
Charakter s touto úrovní obratnosti má nadprůměrnou obratnost. S touto úrovní obratnosti je rychlost na nadprůměrné úrovni. Rychlost útoku, stejně tak jako i rychlost běhu a maximální délka a výška skoku jsou na též nadprůměrné úrovni. Charakter má již velkou pravděpodobnost, že se vyhne technice či zbrani ať už na blízko či na dálku. Na této úrovni je schopnost tvoření ručních pečetí na nadprůměrné úrovni, stejně tak jako tvoření techniky samotných.